CardioSOS

ok comprar dea desfibrilador cardiosos
mapa dea mutua universal cardiosos

Cardiosos instal·larà i s'encarregarà de el manteniment dels desfibril·ladors de tots els centres de Mútua Universal. Un total de 138 aparells, repartits entre la Península, les illes Balears i les illes Canàries.

Els DEA que s'implementaran són els MINDRAY BENEHEARTH C1 - WIFI, que proporciona la tecnologia ResQNavi™ que guia al rescatador durant el procés de reanimació, pas a pas, amb indicacions de veu.

Basant-se en nombroses investigacions sobre comportaments i dades psicològiques dels usuaris, la tecnologia ResQNavi™ pot identificar la condició de cada rescatador i proporcionar instruccions pas a pas apropiades per al rescatador en qüestió durant tot el procés de reanimació.

 

 

Mitjançant la connectivitat WIFI de l'aparell, el sistema integrat AED-Alert ™ proporciona una forma ràpida i eficaç de gestionar remotament els DEA i redueix el cost de gestió.

cardiosos comprar dea desfibrilador

 


VOLS COMPRAR UN DEA?

 

 

 

comprar dea catalunyaPrimer es perd el pols. Pocs segons després, el coneixement i la capacitat de respirar...

Si no es rep atenció immediata, la conseqüència és la mort després d'uns minuts. Parlem de la mort sobtada, un esdeveniment cardiovascular que tots els anys es cobra la vida de més persones de les que pensem !!

Aquesta xifra podria reduir posant en marxa diverses estratègies

La mort inesperada i sobtada d'una persona aparentment sana té com a primordial causa una arítmia en forma de fibril·lació ventricular que provoca una parada cardíaca. L'arítmia genera una activitat elèctrica cardíaca caòtica que no és capaç de generar un batec cardíac efectiu, amb el que el cor deixa de bombar la sang, la pressió arterial cau a zero i s'anul·la el reg sanguini al cervell i de la resta de el cos. Quan ocorre en persones joves, per sota dels trenta cinc anys, aquesta arítmia acostuma a estar relacionada amb malalties cardíaques anteriors que poden afectar tant a el múscul de el cor, com a l'activitat elèctrica del mateix.

La seva incidència és major en atletes a causa de les exigències del mateix exercici, que augmenta la freqüència cardíaca, la tensió i la contractilitat del cor, el que genera un increment de la demanda d'oxigen. Un altre factor a tenir en compte és el propi estrès emocional de la competició. A més d'això, els especialistes adverteixen que poden donar-se casos per "imprudències esportives" en persones que encaren proves per a les quals no estan ben preparades, com les de gran distància.

 

Com combatre-la?

Una primera mesura per reduir la quantitat de defuncions per mort sobtada és que els esportistes que vulguin apuntar-se a alguna competició o prova esportiva, passin per un reconeixement mèdic abans de començar a entrenar-se per a la competició. Amb aquest reconeixement és possible que detectem certes causes que poden provocar la mort sobtada.

En el cas de patir una parada cardiorespiratòria, és fonamental que la persona sigui atesa immediatament: les mesures de reanimació cardiopulmonar (RCP) poden aconseguir que l'arítmia desaparegui i el pacient es recuperi. Per això, des Cardiosos sempre insistim que és imprescindible la formació en reanimació cardiopulmonar, perquè tots sapiguem de quina manera actuar en el cas de presenciar una parada cardiorespiratòria.

Una altra mesura per reduir la quantitat de defuncions per mort sobtada és crear més espais cardioprotegits amb desfibril·ladors. Coneix els motius per instal·lar un desfibril·lador o DEA de Cardiosos.

 

 

Per trobar els existents i poder localitzar-los més ràpidament, a Cardiosos hem creat l'APP Cardiocity 112, que interactua entre les persones que es troben davant d'una possible víctima d'una aturada cardíaca que necessita assistència mèdica i persones formades en SVB i DEA que puguin ajudar la víctima fins que arribin els serveis mèdics (SEM). Descarrega't Cardiocity 112 per a Android - Descarrega't Cardiocity 112 per a iPhone

Finalment, els especialistes recomanen una quarta mesura que té la mateixa importància que les altres: realitzar activitat física regular és una eficaç forma de controlar els factors de risc. I per descomptat, mantenir una alimentació sana i evitar el tabac i l'alcohol.

Estàs pensant en comprar un DEA o desfibril·lador?
A Cardiosos, som líders en solucions de Cardioprotecció. Els desfibril·ladors de Cardiosos són els més eficients del mercat i compleixen al 100% la normativa.

 

comprar dea catalunyaPer què instal·lar un desfibril·lador?

El desfibril·lador o DEA, és una eina molt útil que es pot utilitzar en situacions de perill per aturada cardíaca. En situacions en què aquestes persones puguin patir una aturada cardíaca, és important poder actuar amb rapidesa, per la qual cosa es recomana tenir un desfibril·lador o DEA disponible.

Es recomana instal·lar un desfibril·lador en llocs amb gran afluència de persones.

Per què escollir un desfibril·lador de Cardiosos?

Al instal·lar un desfibril·lador de Cardiosos, convertim l’espai en un espai cardioprotegit. Això proporcionarà seguretat per possibles aturades per mort sobtada. 

Oferim formacio per a tothom que vulgui aprendre a revertir una aturada cardiaca i utilitzar un DEA.

A Cardiosos no només ens encarreguem d'instal·lar el desfibril·lador. També oferim formació per a ensenyar a les persones responsables de la zona Cardioprotegida a utilitzar-lo.

A Cardiosos som el líders en solucions de Cardioprotecció. Els nostres desfibril·ladors són els més eficients del mercat i compleixen el 100% la normativa. Oferim els millors recursos necessaris per salvar vides. Amb monitorització en temps real i trucades bidireccionals, els nostres equips estàn llestos per utilitzar-los sempre que es requereixi.

Conegueu els nostre sistemes de protecció cardíaca i trieu el sistema que millor s’adapti a les vostres necessitats.

 

 

 

Un dels nostres objectius és fer que el nostre equip funcioni amb normalitat en tot moment i utilitzar-lo correctament en qualsevol situació de risc. Per tant, creiem que és molt important mantenir-lo en bones condicions gràcies al nostre servei de manteniment.

A Cardiosos, oferim formació sobre l’ús de desfibril·ladors, El nostre equip està format per professionals del camp de les emergències mèdiques i disposem de materials tècnics per oferir una formació de qualitat.

 

Estàs pensant en comprar un DEA o Desfibril·lador?

A Cardiosos, som líders en solucions de Cardioprotecció. Els desfibril·ladors de Cardiosos són els més eficients del mercat i compleixen el 100% la normativa.

En aquesta publicació, t'expliquem 7 coses que cal saber sobre els desfibril·ladors explicades de forma fàcil


1) Què és un desfibril·lador (DEA)?


És un dispositiu electrònic portàtil, dotat d'elèctrodes destinats a generar polsos elèctrics que poden descarregar-se sobre el cor. El seu objectiu és reactivar el seu funcionament en cas d'aturada cardíaca o retornar el ritme normal quan hi hagi arítmies que puguin portar a la mort.

 

2) Per a què serveix?

Per recuperar el ritme cardíac. En casos de fibril·lació ventricular o taquicàrdia ventricular sense pols, el DEA descàrrega un corrent elèctric al cor que permet que aquest torni a contreure amb normalitat i que el pacient recuperi el seu ritme cardíac normal.

samaritan 350 p noticia
comprar dea mindray c1a

3) Fa mal?

No. El corrent elèctric està ajustada automàticament perquè el cor recuperi el seu ritme normal i no produeix cremades ni danys en el pacient.

 

minuts noticia4) Per què es diu que és un dels equips més senzills d'utilitzar?

Estudis de la Societat Americana del Cor assenyalen que la reanimació cardiopulmonar i l'ús del DEA aplicats dins dels primers tres minuts de l'aturada cardíaca permeten que un 90% dels afectats sobrevisquin.

És tan fàcil com aplicar els elèctrodes sobre el tòrax nu de la persona afectada i seguir les indicacions i missatges que dóna l'aparell

A la imatge es mostra el % de supervivència segons el minut d'actuació

 

 

 

5) Qui el pot utilitzar?
És fàcil d'operar amb un entrenament bàsic i adequat, el que permet que gairebé qualsevol persona ho pugui fer servir i salvar vides: auxiliars de vol, oficials de policia, bombers, familiars i fins i tot estudiants de col·legis. A més dels metges qualsevol persona pot usar-lo amb l'entrenament corresponent.

 

6) I si la persona s'ha desmaiat per una altra raó?

Tranquil, en aplicar els electrodes, el desfibril·lador o DEA de Cardiosos identifica si la persona necessita o no la desfibril·lació. Si la víctima pateix d'una altra cosa, el desfibril·lador automàtic no actua.

 

7) Reemplaça als massatges cardíacs i la respiració boca a boca?

No, per contra, són complementaris. En general, els massatges cardíacs s'apliquen des d'un començament, mentre es prepara el DEA. No obstant això,  l'aparell  t'anira dient quan tornar a utilitzar els massatges cardíacs

 

 

Si estàs interessat/ada en comprar un DEA o Desfibril·lador, contacta amb nosaltres i t'assessorarem per a que puguis fer-ho amb totes les garantíes i sempre als millors preus del mercat

 

com protegir cor generacions futures comprar deaEls cardiòlegs porten dècades insistint que com més aviat comencem a tenir cura de la nostra salut cardiovascular, més beneficis obtindrem. I no només perquè combatre els principals factors de risc des de la infància és la millor manera d'evitar que aparegui la malaltia cardíaca en el futur. També perquè inculcar rutines cardiosaludables en el nostre dia a dia des de nens vol dir acostumar-nos a uns hàbits que tendirem a mantenir d'adults.

Per aconseguir-ho, comptem amb dues eines clau: l'alimentació saludable i l'exercici. Amb una alimentació equilibrada basada en la dieta mediterrània i activitat física suficient per mantenir el cor en forma podrem evitar els principals factors de risc com la diabetis, la hipertensió arterial, nivells alts de colesterol, l'obesitat i el sedentarisme. No obstant això, la realitat és que no estem complint el aconsellat pels especialistes en cap de les dues àrees: un percentatge cada vegada més alt de nens i adolescents ja són obesos i / o sedentaris, el que implica que estan en risc de desenvolupar malaltia cardiovascular en el futur.

 

Segons l'Organització Mundial de Salut (OMS), la prevalença de l'excés de pes i l'obesitat en nens i adolescents de 5 a 19 anys ha augmentat de forma espectacular, passant de el 4% el 1975 a més de l'18% el 2016. Un escenari gens optimista des del punt de vista de la salut. Sobretot si tenim en compte que, a més, els més petits fan cada vegada menys activitat física: un estudi publicat a Child & Adolescent Health i elaborat per investigadores de l'OMS conclou que més del 80% dels adolescents en edat escolar de tot el món no arriben a el nivell mínim recomanat d'una hora d'activitat física a el dia.

És la raó per la qual els especialistes insisteixen que, si volem tenir cura de la salut cardiovascular de les generacions futures, hem de prendre mesures. La recomanació és centrar-nos tant en l'alimentació de nens i adolescents com fomentar l'activitat física en aquestes edats per combatre el sedentarisme.

Entre els consells de l'OMS es troba el d'evitar que els nens juguin amb pantalles fins als dos anys, procurant a més que a partir de llavors el temps que passin davant d'elles sigui com a màxim d'una hora diària. A més, recorda que per als nens i joves l'activitat física, a la qual han de dedicar a l'almenys una hora diària, consisteix en jocs, esports, desplaçaments, activitats recreatives, educació física o exercicis programats. I encara que ha de ser en la seva major part aeròbica, convé "incorporar, com a mínim tres vegades per setmana, activitats vigoroses que reforcin, en particular, els músculs i ossos", assenyala l'OMS en les seves recomanacions.


Pel que fa a l'alimentació, és important limitar el consum de sucre a menys del 10% de la ingesta calòrica total, encara que l'ideal és reduir el seu consum a menys de el 5%. Igualment és convenient mantenir el consum de sal per sota de 5 grams diaris (equivalents a menys de 2 g de sodi per dia). A més, a l'igual que els adults, els nens i adolescents de consumir fruites i hortalisses (cinc porcions a el dia), verdures, llegums i cereals integrals. En quant als greixos, els no saturats, presents en peixos, fruits secs o oli d'oliva, són preferibles als greixos saturats, presents en la carn greix, la mantega, l'oli de palma i de coco, la nata o el formatge. I respecte als greixos trans, sobretot les produïdes industrialment, que es troben en productes precuinats, pastisseria o snacks, es recomana que el seu consum es redueixi a menys de l'1% de la ingesta energètica total.

 

Font: Fundación Española del Corazón

 

siesta reduce infartos comprar deaUn estudi revela que les persones que fan la migdiada un o dos cops per setmana tenen un 48% menys possibilitats de patir un atac de cor

Un nou estudi publicat en el "British Medical Journal" demostra que les persones que dormen una estona després de dinar al migdia, tenen prop d'un 50 per cent menys de possibilitats de patir un atac de cor, en comparació amb les persones que no segueixen aquesta pràctica.

La investigació que s'ha dut a terme a l'Hospital Universitari de Lausana, a Suïssa, va seguir a 3.400 persones d'entre 35 i 75 anys durant un període de 5 anys. En aquest termini van mesurar si els participants feien o no la migdiada, la durada i els episodis d'infart o atac a cor que havien sofert.

En aquests cinc anys d'investigació es van produir 155 infarts entre els participants, però l'estudi va revelar que les persones que dormien la migdiada una o dues vegades a la setmana patien la meitat d'atacs al cor que els que no ho feien. A més, els científics asseguren que s'han tingut en compte altres factors que no afecten a aquests sorprenents resultats.

 

La doctora Nadine Hausler reconeix que la vinculació entre la migdiada i un menor risc d'infart "es va mantenir després de tenir en compte factors potencialment influents com l'edat i la durada de la son durant la nit, així com altres riscos de malalties cardiovasculars, com la pressió arterial alta i el colesterol. I no va canviar després de tenir en compte la somnolència diürna excessiva, la depressió i dormir regularment durant a el menys sis hores per nit ".

Segons la doctora Hausler, fer la migdiada de forma habitual només va provocar efectes adversos en persones majors de 65 anys i que patien apnea de la son severa. No obstant això, no tots els especialistes estan d'acord amb els resultats de la investigació, ni tampoc ofereixen una valoració sobre quina seria la durada ideal de la migdiada.

Els especialistes semblen estar d'acord que fer la migdiada una o dues vegades per setmana és perfecte, però fer-ho diàriament no ho és tant.

 

Naveed Sattar, professor de medicina metabòlica, està convençut que les migdiades puntuals són saludables, però no les diàries: "Aquells que fan la migdiada un o dos cops per setmana tenen estils de vida més saludables o vides organitzades que els permeten dormir aquestes migdiades , mentre que aquells que dormen una migdiada gairebé cada dia probablement estiguin més malalts. Això vol dir que el patró anterior de la migdiada ocasional és intencional i l'últim d'una migdiada més regular probablement representa una malaltia subclínica relacionada amb un estil de vida més pobre. Això explicaria els riscos diferencials".

Fer la migdiada una o dues vegades a la setmana també pot aportar altres beneficis

1) Una migdiada, encara que sigui d'una durada de 10 minuts, restableix els nivells d'estrès i et fa sentir previngut i alerta.
2) Millora el funcionament cognitiu, els temps de reacció, la memòria a curt termini i fins i tot l'estat d'ànim.
3) Una migdiada abans d'enfrontar tasques difícils, ha comprovat augmentar significativament la paciència en els participants.
4) Quan es combina amb exercici moderat, les migdiades regulars poden ajudar a millorar i mantenir la salut mental, particularment en les persones d'avançada edat.